Рубрика: Սեբաստացու օրեր. Կրթահամալիրի տոն, ԱՇԽԱՏԱՆՔԱՅԻՆ ՆԱԽԱԳԾԵՐ

Սեբաստացու օրեր. Կրթահամալիրի տոն

L’image contient peut-être : 6 personnes, dont Hasmik Harutyunyan, personnes souriantes, personnes assises, personnes debout, arbre, enfant, plein air et nature

Ծրագրում՝

  • «Թումանյանի Հեքիաթների ռադիոգիրք». ընթերցում են դաստիարակները
  • Ծիտը հեքիաթը
  • «Իմ սեբաստացի ընտանիքը», պատմում են 2-4տարեկանները և սեբաստացի ծնողները.
  • Ընտանեկան նախագծեր
  • Գրում են սեբաստացի ծնողները
  • Նոյեմբերի 14-ին, ժամը`11:00-12:00 Մարզատոն /հեծանիվ, նկարչական պլեներ,վազք, գլուխկոնծի, լանջերի հաղթահարում/
  • «Պարտիզպան ծնող».Պարտիզպան ենք բոլորս։
  • Նոյեմբերի15, ժամը`11:00-12:00. Նախակրթարանի ծնողները, տատիկները և սաները մասնակցում են « Խմոր հունցեմ, գունդ սարքեմ»նախագծին . գաթա, հալվա, փոխինդ
  • «Բարի լույս» 2-4 տարեկաններ.ընտանեկան նախագծեր
  • Թթվահամտես,հարիսայի ծես ,երգ, պար…
  • Նոյեմբերի 4_ին կրկես և պլաստիկ թատրոնի ելույթը:

8:45-9:30 —Առավոտյան ծես. Ընդունելություն
Հենց տնից-նախակրթարան ճանապարհից էլ սկսում է սաների ուսումնական գործունեությունը: Սաներն ինքնուրույն են զգեստափոխվում: Դասավորում են աթոռները, մաքրում փոշիները, խնամում են բույսերը, ջրում և փխրեցնում են հողը: Բակում հավաքում են չորացած թափթփված աղբը, տերևները հետևում են բույսերի աճին:
9:30-10:00Ռոդարիական ուրախ մարմնամարզությանը միանում են կոմիտասյան երգն ու պարըԴաստիարակը սանի հետ պետք է մագլցի, վազի, թռչի բարձրությունից, չոչ անի, գլուխկոնծի տա և այլն՝ խենթություներով լինելով անմիջական մասնակիցը կրթության, լինելով սաներից մեկը, ոգևորելով, երևակայելով…:
Սաները հաճախ իրենք են շարժումները որոշում: Երբեմն մարմնամարզության ընթացքում կենդանիներ են դառնում, շարժումային տարբեր փոքրիկ ներկայացումներ են ստացվում, երբեմն ամբողջ վարժանքը պարի է վերածվում: Խաղաստեղծ միջավայր կարող է լինել նաև մեր մարմինը: Երբ նրան ավելացնենք «լույս + ստվեր= ստվերախաղ բաղադրատոմսը», կստացվի իմացումի հերթական, իսկական հրճվանք: Ինչքան ուզում ես թափահարի՛ր ոտքերդ, ձեռքերդ, մարմինդ, մազերդ, ստվերային ներկայացումներ խաղա՛, կապիկություն արա՛, սավառնի՛ր, իրական ազատությունը զգա՛…:
10:00-10:30Նախաճաշ
11:00-12:00— Աշնանային պարտեզ
12:30-13:00Ճաշ
15:30-16:00- Հետճաշիկ:
Ես կարողանում եմ… (Ես կարողանում եմ ինքնուրույն լվացվել,հագնվել,սպասքադրել և հավաքել-մաքրել): Օրվա 4 հերթապահները նախապատրաստում են նախաճաշի, ճաշի և հետճաշիկի սեղանը:
13:00-15:00- Քուն (Աստղափայլ օրորներ):
15:00-16:00— Ազատ գործունեություն, զրույց, տուն ճանապարհել:
Բնագիտական գործունեություն…
Տեխնոլոգիա…
Այլընտրանքային նկարչություն…
Կոմիտասյան օրեր`
Երգեր՝ . հացթխիկի, թթուդրիկի երգեր …
Հեքիաթ-ներկայացում.Հովհաննես Թումանյան՝ «Ծիտը», Ջանի Ռոդարի՝« Սակալա պակալա »
Խնկոյանական շարք`…
Աղայանական շարք՝ «Սագիկ», «Բազեն և ծիտը», «Կռունկներ»:
Ճվիկներ`…
Ազգային խաղիկներ`…

4.11.2019 — 8.11.2019

Երկուշաբթի — կրկես և պլաստիկ թատրոնի ելույթը

Երեքշաբթի -տեխնոոգիա

Չորեքշաբթի -այլընտրանքային նկարչություն

Հինգշաբթի — Պարտիզպան ենք բոլորս

Ուրբաթ -մարզական պարապմունք

11.11.2019 — 15.11.2019

Երկուշաբթի -ինքնաշեն խաղալիք

Երեքշաբթի — Բնագիտական փորձ

Չորեքշաբթի -բարձրունքի հաղթահարում

Հինգշաբթի — մարզատոն

ՈՒրբաթ-գաթա, հալվա, փոխինդ ենք պատրաստելու

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s